مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-08سياسي

فارس من| مخالفت با اجرای الیت در دانشگاه فردوسی از سر ناآگاهی یا تغییر دولت!


معاون مالی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: کمپین مخالفت با طرح الیت دانشگاه فردوسی یا از سر ناآگاهی است یا به دلیل تغییر دولت اتفاق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، طرح الیت در دانشگاه فردوسی نباید اجرا شود عنوان یکی از موضوعاتی است که توسط برخی دانشجویان و اساتید این دانشگاه در سامانه فارس من به ثبت رسیده است.

پیگیری اول خبرنگار فارس با عنوان پیگیری شورای صنفی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد برای لغو طرح الیت در این دانشگاه منتشر شد، این بار برای پیگیری این موضوع به سراغ معاون مالی دانشگاه فردوسی رفتیم.

حسین انصاری در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: ما برای این طرح بسیار وقت گذاشته و چندسال آن را بررسی کرده ایم اکنون عده ای با آن مخالفت می کنند، آیا می شود فردی که یک بار طرح را خوانده است به جمعیتی که سال ها برای آن وقت صرف کرده اند، بگوید طرح اشتباه است و شما اشتباه کرده اید؟ معاون مالی دانشگاه فردوسی در خصوص پیشینه این طرح بیان کرد: به دلیل ترافیکی که در درب های شرقی و غربی دانشگاه خصوصا در ساعت 8 صبح ایجاد می شد، بارها پلیس راهنمایی و رانندگی به دانشگاه اخطارهایی داده بود و در سال 96 طی نامه ای اخطار به صورت رسمی تر به دانشگاه ابلاغ شد، بعد از آن جلساتی با حضور نمایندگان راهنمایی و رانندگی و ترافیک شهرداری برگزار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مخالفت با اجرای الیت در دانشگاه فردوسی از سر ناآگاهی یا تغییر دولت!

فارس من| مخالفت با اجرای الیت در دانشگاه فردوسی از سر ناآگاهی یا تغییر دولت!